25 Haziran 2026 - 08:37
Avusturya’da iki milyondan fazla emekli, Kasım 2026’dan itibaren ilk kez E-Card katkı payı ödeyecek.
Yeni uygulamanın, artan yaşam maliyetleri nedeniyle emeklilerin bütçesine ek yük getirmesi bekleniyor.