Emeklilere E-Card Ücreti Geliyor

İki milyondan fazla emekli, Kasım 2026’dan itibaren ilk kez E-Card katkı payı ödeyecek.

25 Haziran 2026 - 08:37

Avusturya’da iki milyondan fazla emekli, Kasım 2026’dan itibaren ilk kez E-Card katkı payı ödeyecek.

Yeni uygulamanın, artan yaşam maliyetleri nedeniyle emeklilerin bütçesine ek yük getirmesi bekleniyor.

Kullanım Şartları | Gizlilik Politikası | Çerez Politikası
Copyright © 2015-2026 Viyana FM. Tüm hakları saklıdır. Tasarım ve Programlama Üsküdar İnternet Teknolojileri.